dijous, 12 de desembre del 2019

DISSENY D'UN LOGOTIP PER A COSMÈTICS D'ALOE VERA

Encetem els diferents àmbits del Disseny Gràfic, començant pels aspectes que tenen a veure amb la tipografia. Amb aquesta activitat de selectivitat, l'alumnat de 2n de batxillerat de l'Institut Jaume I de Salou, que cursa la matèria de Disseny, s'estrenava amb una primera prova de simulacre. L'enunciat demanava el disseny d'un logotip per a una línia de productes d'higiène personal i cosmètics, seguint unes directrius: el nom de la marca és Oè, amb una o i una è amb accent obert, que es podien escriure amb lletres majúscules, minúscules o combinades, segons el criteri de l'alumnat. Es podien usar  els colors blanc, verd clar (el més semblant als tons de l’Aloe vera) i daurat. I el resultat gràfic havia de transmetre que es tractava d’una gamma de productes sans i naturals, però també molt actuals. Igualment l'enunciat plantejava que es mostrés la col.locació d'aquest logotip en una coŀlecció d’envasos de mides i formes diferents. En concret proposava un mínim de quatre aplicacions del logotip d’Oè en envasos de productes ben diferenciats (per exemple: un pot de bàlsam labial, una pastilla de sabó de mans, un pot petit de crema facial, una ampolla de xampú o un pot de crema corporal), de manera que tots elsproductes tinguéssin una cohesió gràfica i s’identifiquéssin ràpidament que es tractava de la mateixa marca. Com sempre, aquesta activitat es va resoldre a classe en dues sessions en un total de dues hores, amb possibilitat de millora a casa.

Tot seguit us passo imatges dels millors resultats:

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada